Thursday, April 02, 2015

Fixar du korkade människor?

 
Det är inte alltid lätt att vara smart i denna världen. Jag vet att jag av många av er i min vanliga blogg uppfattas lite som en bimbo, fair enough, det är lite bloggens sida, och jag får höra det av jättemånga både företag och "normalt folk" som träffar mig live, att de trodde att jag var en blond korkad bimbo. Jag kommer nu gör något som man absolut inte får göra enligt "Svenska Lagar Mätt" - prisa mig själv; jag är sjukt intelligent, jag har väldigt mycket innanför pannbenet, ja har sjukt mycket erfarenhet och jag kan föra en diskussion om prakiskt taget allt, kortfattat är jag jävligt smart. Detta ger mig själv ibland problem dock, jag har t.ex. väldigt svårt för korkade människor. Något som jag stör mig sjukt mycket på är när vissa av mina vänner är korkade, inte alltid, men det dyker upp saker och tillfällen där jag får bita mig i tungan för att inte "roll my eyes" eller inte säga "asså seriously, hur jäkla dum får man va?!" - jag kan inte hjälpa det, jag blir sjukt irriterad, och jag kan inte släppa det, jag behöver få spy ut galla till någon, men det gör jag inte. Iaf så är detta en egenskap som jag har som jag inte tycker om, jag önskar att jag kude släppa det, men som den sanna skorpion som jag är, så glömmer jag aldrig, det bara ligger och gnager där, tills personen gör nästa tabbe längre fram, och få blir jag ännu mer irriterad, för jag minns den förra gången... det blir en ond cirkel.  




Vicky 
Bloggar även på http://vicktoria.malmolife.se
Follow Me on Twitter VicktoriaM!
Follow Me on Instagram vicktoriamurawska   

No comments: