Wednesday, April 22, 2015

Pojkvännens födelsedag?

Det sägs att när man gör något man är rädd för så för det två personer närmre? Min pojkvän fyller snart år och han är sjukt rädd för höjder. Jag försöker hitta på den perfekta födelsedagspresenten och tänker då såklart direkt på upplevelser, dvs en upplevelsepresent. Bungy Jump är kanske lite att ta i, men vad tycker ni om luftballong flygning? Det är något som jag tycker verkar vara superintressant och kul, samtidigt skulle det vara en rädsla för honom att komma över, med lite champagne och jordgubbar och en fantastisk utsikt. Tror ni det räcker att jag förklarar hur säkert det är, och sen är det ju också en present? Det måste man väl ta emot..hehe..

Tror ni det blir en hit, eller borde jag satsa på något mer safe som en biltur med Ferrari eller liknande? Vill samtidigt dock att det ska vara något speciellt, så ni kanske har några förslag på upplevelsepresenter?

No comments: