Monday, April 13, 2015

Sponsrad video: Helt nya Mazda2 - Designed with a little more attitude

Solen skiner och vem får väl inte vårkänslor? Jag vet inte hur det är med er, men jag tänker direkt på ett nytt bilköp så fort solen och värmen kikar fram för vad är inte härligare än en ny bil att cruisa i? Googlar man på nätet så finns det sjukt mycket nya bilar att köpa ute, en av dessa nya bilarna ute är Mazda 2, en liten bil i en snygg design, som jag tror de flesta tejer kommer att älska både att köra och titta på. Snygg invändigt, ögat för detaljer han man verkligen haft när man finslipat denna pärla, den kommer i en massa olika färger och den är lätt att parkera (hur viktigt är inte det inne i stan för de flesta?!) . Sen är ju jag en sucker för snygga strålkastare, och denna har verkligen assnygga lampor runt om. Priserna börjar på under 130 000kr, så det är ett riktigt bra pris för en nybil.

Ett annat stort plus är att den är snabb för att vara en liten bil, en kompakt sportbil, helt enkelt ett litet krutpaket som desutom är bensinsnålt (man blir ju pank av dagens bensinpriser, jag med min enorma bil vet...). Kika in deras reklam video och se vad ni tycker :)


detta är ett sponsrat inlägg
-- Vicky 
Bloggar även på http://vicktoria.malmolife.se
Follow Me on Twitter VicktoriaM!
Follow Me on Instagram vicktoriamurawska  

No comments: