Sunday, April 12, 2015

D-Böj Ögonfransar

Har hela tiden kört med C-böj på min ögonfransförlängning hos Elin, men denna gången när jag skulle fylla på så kände jag för att testa något nytt, att få "lite mer" och då bestämde vi att jag skulle tesa fransar med D-Böj. Något annorlunda resultat, det syns lite mer då fransarna är mer böjda, mindre naturliga. Har just nu en mix då vi ju bara körde med en refill, så nästa gång jag fyller på komme rjag bara ha D-böj fransar, medan jag nu har D och C fransar. Jag gillar resultatet, ska bara vänja mig vid att det ser lite annorlunda ut än det jag i vanliga fall är van vid :)   IMG_20150227_152427IMG_20150227_152242 Elin hittar ni inne i city på Studio B, Östra Förstadsgatan 13, Malmö. 040-608 38 39 Hälsar ni att ni kommer via mig så får ni ett nytt set för 595kr (ordpris. 1050kr).

För fler bilder se HÄR
x,

Vicky 
Bloggar även på http://vicktoria.malmolife.se
Follow Me on Twitter VicktoriaM!
Follow Me on Instagram vicktoriamurawska  

No comments: