Wednesday, October 07, 2015

Business-Chic

Business-chic, sporty-chic, ja you name it. Lite beroende på vad det är för möte man ska gå på, så tycker jag att man kan variera kläderna väldigt mycket. Ett ”måste” är dock enligt mig en kavaj – dessa finns såklart också i mre elelr mindre strikta versioner, men enligt mig så räddar en kavaj varje look. Jag personligen är inte kavaj-typen, det är verkligen bara vid möten elelr om det är ett mer seriöst event som någon av mina kavajer åker på…eller ja, min safari-jacka/kavaj har jag iofs ganska ofta, men den räknas liksom inte riktigt.IMG_20150626_113141kavaj: SinSay, jeans: Pieces, top: Karl Lagerfeld for H&M, väska: Juicy CoutureIMG_20150626_113147
solglasögon: RayBan Aviator mirror, örhängen: Pilgrim, mobil: Blackberry Q10
xo--Vicky 
Bloggar även på http://vicktoria.malmolife.se 
Follow Me on Twitter VicktoriaM!
Follow Me on Instagram vicktoriamurawska 
 

No comments: