Saturday, October 17, 2015

Skippa Kylan Hemma!

Hur är det i regn och rusket hemma i Sverige? Jag ryser bara jag tänker på det faktiskt :/ Även fast vi sitter här i ca 30 graders värme varje dag, så har jag börjat titta på lite resor inför nyår. Det vore väldigt skönt att få komma iväg och hittade en rabattkod hos rabattkodsidor från Mr Jet där man får dra av 300kr på sin resa. 

Hade jag varit i Sverige nu så hade jag driekt hoppat på erbjudande iaf för en weekened någonstans lite mer söderut än Sverige där vädret fortfarande är betydligt bättre, varför inte Paris, Rom eller Madrid? Vem vet man kanske t.o.m. hade lyckats springa på självaste Cristiano Ronaldo..hehe.. Annars finns ju också Barcelona som val om ni föredrar Messi... Kostar just nu ca 1500kr t/r inklusive 2 nätte på hotell, så jag tycker verkligen det är ett kap (glöm inte bort -300kr).


Mr Jet rabattkod 
xo--Vicky 
Bloggar även på http://vicktoria.malmolife.se 
Follow Me on Twitter VicktoriaM!
Follow Me on Instagram vicktoriamurawska 
 

No comments: