Friday, October 02, 2015

Shopping: Lux Interior

Ja, jag må vara den perfekta dottern och flickvännen, men tro inte att jag inte shoppade något till mig själv idag också. Inte kläder dock, som sagt så är jag inte det minsta shopping-sugen när det kommer till kläder på sistone, men inredning. Kunde inte motstå detta Villeroy & Boch tapas-set ur New Wave-serien. IMG_20150624_184709
Sen får jag för att hålla min image som the perfect GF, se till att börkja baka också när E kommer hit. Ett av mina absolut favoritmärket (förutom Jamie Oliver som typ halva mitt kök är fyllt av) är Joseph Joseph, som jag tycker gör helt exceptionella köksredskap. Köpte deras bakkit med kavel (som man kan ställa in vilken tjocklek man vill ha på degen), silicon slickepott & pensel samt en timer. Setet hittar ni här  behöver jag ens nämna att jag är kär i färgerna?!IMG_20150624_185121
IMG_20150624_184445 IMG_20150624_184812 

xo--Vicky 
Bloggar även på http://vicktoria.malmolife.se 
Follow Me on Twitter VicktoriaM!
Follow Me on Instagram vicktoriamurawska 
 

No comments: