Thursday, August 21, 2008

Footwork

Ännu en soft dag på stan. Blev mest skönhetsvårds-shopping idag dock; Scholl är ett av mina favoritmärken vad gäller fotvård. Refreshing Foot spray, Cracked heel repair cream. Sedan Garnier Pure A Toner, Pure A cleansing pads, och även face mask.

Sedan hade de utförsäljning på baddräckter på Speedo, så blev en svart med rosa SPEEDO bak och även ett par Seven-jeans *LoVe*.

Under tiden hann vi även att käka glass och dricka färskpressad apelsinjuice. Till middag åkte jag med min moster till ett fiskställe där vi käkade nystekt fisk med sallad och rödbetor *mums*.

Efter hemkomsten blev det ännu en kort promenad med vovvsingen och imorgon kväll bär det av till Sweden.

puSS,
xXxVickanxXx

2 comments:

Anonymous said...

Åååh jag älskar seven jeans!

Vicky M said...

me too, fast Sass&Bide gillar jag ännu mer :)