Monday, August 04, 2008

Last day in France

Blir ingen solnig, jag har också bränt mig lite på ryggen :/ Inte så farligt dock, hade kunnat lägga mig vid poolen, men det är lite molnigt, så ja... Idag bär det av till Pragelato i Italien, ikväll är det träningar och kval. jag är jue inget direkt Italien-fan, men Sestriere och Pragelato är nice =)

Sovit med en blöt handuk virrad runt knävecket p.g.a. bisticket och believe it or not, men det är mycket bättre idag. Sen att det under hela natten kändes som man sov i en nerkissad säng är en annan sak, då ALLT var blött. men bättre det än att inte kunna böja på benet.

Glömde att berätta att innan vi begav oss till poolen igår, så kollade jag på en DVD, Meet Bill. En asskön film med bl.a. Jessica Alba (och nej, jag gillar henne fortfarande inte). Filmen är en komedi, dock ganska seriös i vissa delar, om otrohet och en man som inte vill leva det liv han lever med en blandning av ungdomligt tycke. Kan verkligen rekomenderas :)
Bill is unhappy: he's married a banker's daughter and has a non-job at the bank; his wife Jess is tied to daddy's purse-strings; and, Bill is developing a gut from lack of exercise and constantly eating candy bars. He dreams of buying a donut franchise to be independent of Jess's dad. Bill is roped into a mentoring program at his old prep school, assigned a smart-mouthed kid who pops up when least expected. When Jess starts an affair with Chip, a local TV personality and vain Rob Lowe look-alike, it sends Bill, the kid, and a young sales clerk from a lingerie shop on a quest to win back Jess and get the donuts. What about self-respect?
Nu måste jag packa ihop mina saker, men ska ladda upp en pool-film från igår till er också :P

puSS,
xXxVickanxXx

No comments: