Monday, August 18, 2008

Time for changes

Förändringar. Senaste dagarna har varit ganska omskakande, minst sagt.

Igår när jag ankom till Szczecin, så var det också ganska stort. Min moster har nämligen sålt sin dryga 300kvadratmeters villa och så har de bl.a köpt 2st 3-rumslägenheter mitt i centrum (det sk. Ground Zero här i Szczecin). För att göra det hela ännu mer lustigt, så ser den lägenheten som de bor i nu, exakt likadan ut som lägenheten vi hade här i Szczecin innan vi sålde den (fast deras ligger i huset mitt emot).
Lite omställning, men måste säga att det känns mer OK, än jag trodde. Jag menar jag har haft hela min barndom i deras villa, jular, högtider, ja allt. Och nu är jag tillbaka där vi halvtidsbodde innan vi flyttade helt till Sweden.

Nu när jag vaknar ser jag Galaxy från sängen, ihop med Radiss
on. Över gatan har vi en av de bästa parkerna i stan. Här ska byggas det största SPA:et, Neptun ska rivas, ja mitt i smeten helt enkelt.

Nä, nu ska jag ta hunden 9och bege mig ner till Manhattan.

puSS,
xXxVickanxXx

No comments: