Wednesday, August 20, 2008

White-Silver-Black

En riktigt lyckad dag. 28 grader varmt, så min outfit passade perfekt :)

Köpte mina mini-donuts till frukost (ja, jag vet jättenyttigt), sedan körde jag iväg till manikyren. 2h30min senare var jag klar (Vanlig french med silverstänger nergjutna, sen svarta och silver linje ovanpå). Min manikurist dotter ska gifta sig, så jag fick kolla på tårtan hon beställt och hennes brudklänning som Lisa Ferrera ska sy upp, så himla fin :) OK, Vivienne Westwood's kreation i Sex and the City-filmen slår dock allt :D Det är verkligen det underbaraste som jag någonsin har sett!


Sedan åkte jag och köpte lite sen lunch, szaslyk (typ grillspett, men köttbitarna är mycket större fyrkanter och mycket tunnare) innan jag åkte och mötte upp min moster och hennes man hos en bekant till oss. Där var vi typ 1h innan jag och min moster åkte in till stan för att springa runt i lite affärer. Blev ett svart basic linne på French Connection och en Lacoste-tröja.

Sedan käka vi kvällsmat på Real. För min del blev det en kåldolme och grillad kål med svamp.

puSS,
xXxVickanxXx

1 comment:

Tasja said...

Snygga! Och lagom långa. Tycker de är snyggast i den längden. Ser mer naturligt ut.