Saturday, August 08, 2009

3 affärer - 19 varor

Yes, I think I am a shopaholic... Men vad kan jag göra? Jag älskar att shoppa!
som sagt, börjde det på MQ i Mobilia (allt utom den blåblommiga toppen).
klänning, blommig väst, linne m. hästtryck: ZOUL, marinblommigt linne: STOCKH LM

Sen blev det stopp nummer två; Gina Tricot Hansa Gallerian.
stringtrosor, svart bikini under del, leopardmönstrad bandanabikini, svart/guldigt bikini set.

Och sedan en annan MQ...
cerist satinlinne: Paris, Kate & I, höga shorts och byxdress: ZOUL, skor, skärp: Very Yellow
Btw så är jag helt kör i skorna, ville köpa de redan innan, kostade 799kr utan REA och nu var det 50% :D Så glad blev jag, och enda paret kvar och min storlek, jag menar, hur perfekt kan det bli? :)

Sedan blev det en snabbis på KICKS, där jag tänkte prova lite nya saker:
I vanliga fall är jag jue frälst av min Max Factor False Lash Effect Mascara (dyrast är inte alltid bäst) och när det gäller concealer (nej inte YSL Touche Eclat, tycker den är ganska dålig i jämförelse, använder den endast på ögonlocken, då den kostar hälften så mycket som min) Guerlain Issima Precious Light Smoothing Illuminator.

Har ni något favorit smink som ni inte kan vara utan?

puSS,
xXxVickanxXx

No comments: