Tuesday, August 11, 2009

Victoria äter inte samma som David och barnen.


Ja, en size zero body (som enligt mitt tycke hon ser jävligt snygg ut i) kräver vissa uppoffringar, om detta består i att inte äta samma mat som sin familj, eller att maken får laga två olika rätter, so it may be.

"I'm very passionate about cleanliness and housework. I love to vacuum. And I also like cooking. My signature dish for Victoria is grilled prawns or lobster and fresh vegetables. And for the children and for myself it's pasta with fresh tomatoes sauce and olives. "

Berättade David Beckham för People magazine.

xoxo,
Vic

2 comments:

Tasja said...

Vilken världsnyhet! *asg*. Alla med mer än två hjärnceller bakom pannbenet kan ju räkna ut att en fotbollsspelare på världsnivå inte äter som sitt skelett till fru. Han skulle inte orka springa 3 meter efter bollen ens på hennes diet.

Elina - Den svenska blondinen said...

Hon är jättesnygg! Hennes kropp är superfin tycker jag.

Jag äter heller inte samma mat som min kille. Han lagar alltid något utan kolhydrater till mig eftersom jag inte äter det... Men han måste ju ha det i massor med tanke på hans sport... :)

Och nej, jag lagar INTE mat. Kan inte, vill inte... :)

Pusssssss snygging