Thursday, August 06, 2009

Victoria Beckham instead of Paula Abdul


Paula Abdul lämnar American IDOL som domare.
Det är med sorg i hjärtat som jag har beslutat att inte återvända till ”Idol”. Jag kommer att sakna att vaska fram nya talanger, men mest av allt att vara en del av ett program som jag från dag ett har hjälpt att göra till ett internationellt fenomen
Och vem får platsen? Jo, Victoria Beckham!!! Så där gick den s.k. flytten till Milano åt skogen, David får väl försöka bli "vän" med LA Galaxy-fansen eller tänker hon typ flyga till USA varje helg?

Hur coolt är inte det?! Jag kommer sitta bänkad, för jag älskar missen i fråga :)

Victoria kommer att sitta i juryn ihop med Simon Cowell, Randy Jackson och Kara DioGuardi.

xoxo,
Vicky

2 comments:

martulka said...

Bardzo dziekuje za poprzednia odpowiedz :)
Jak bedziesz wiedziala cos wiecej (chodzi tu konkretnie o Zakopane) daj znac.
Jak wakacje?
Pozdrowienia

Sidney the singer said...

vaaa?? e det sant? woow, ska bli intressant å se!