Sunday, August 30, 2009

Dubai here we come!


Efter en massa strul, så blir det Dubai på tisdag för min del. Eller ja, det var klart hela tiden att jag skulle åka, strulet har bara varit med personen som skulle med, som inte har hört av sig, vilket jag tycker är väldigt dålig stil, men men... Kan jue tyvärr inte göra något åt det, har gjort allt i min makt för att få något svar, men ikke sa nicke :/

Ja, Malino ska iaf kolla upp imorogn om hon inte kan flyga med, annars flyger min mams med, för hon tyckte inte att jag skulle flyga själv. Blir iaf ett par timmar i Sverige´s vackra hufvudstad på tisdag innan flyget lyster kort efter 17 ner till sydligare breddgrader, lyx och flärd ;)

1:a till 9:e september, sedan 1 dag i Stockholm och ett flyg ner till Katowice, troligtvis med Malino för lite avslutning i continental cupen i backhoppning. Malin och jag ska återuppleva gamla stunder..haha.. Tad ska också bo med oss och han sa "Blir det Klingental re-make?!"...haha.. njae, inte riktigt, men tror fan att vi kan ha det riktigt skoj där :D Men först håller jag tummarna flr att Malino lyckas hänga på till Dubai :)


xoxo,
Vicky

4 comments:

Tasja said...

En annan betalar väl ungefär det dubbla mot din Dubairesa för att vara i Bremen i 5 dagar (eller 1 dag är ju i Hannover faktiskt!). Det gäller att välja rätt och prioritera! *asg*

Håller tummarna det löser sig med Malino. Hade du åkt i Europa hade jag hängt på men jag gillar inte sådana där konstiga arabländer.

Vicky M said...

next time babe! I december? :)

pusss

Tasja said...

Om det sker 1-15 dec ja, 15-31 dec nej. Vi får helt enkelt inte semester beviljad på mitt jobb från mitten av december till mitten av januari. Om man inte sökt innan 31 mars och det gjorde jag ju inte....

Vicky M said...

ja, början av december :) tänkte flyga till sweden då :)

pusss