Sunday, August 16, 2009

Nickelodeon @ Malmöfestivalen


Markoolio, E.M.D., IDOL-Alice, Molly Sandén, Amy Diamond. Och Nick Star, där en nioåring fick mig att börja böla medan hon sjöng, så djupt var det. Helt amazing och självklart gick hon vidare till finalen på Liseberg i början av september. Nickelodeons sida funkar inte, för tänkte se om hennes klipp inte finns där och visa er.


Käkade langos (ja min radikala diet fick ställa sig åt sidan, finns dock annat man kan tillgodogöra den intagna maten med). Mycket folk, men festivalen är inte som den var typ 10 år sedan.



Today I wear:
Topp: Ed Hardy
Shorts: ZOUL
Solglasögon: GUCCI
Skor: FitFlop 2
Väska: D&G
Kofta: ZOUL
Diadem:
Köpt i Tunisien
Armband: Dyrberg/Kern
Örhängen: Pilgrim







xoxo,
Vicky

2 comments:

Anonymous said...

Nu kör jag igång en tävling i samarbete med Stellakei.
Där du kan vinna en par snygga solglasögon =)
Till ett värde av 699:-

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavling-solglasogon.html

Var gärna med
Kram//M

elle mcdowell ; said...

på signering efteråt pratade jag as länge med molly!

hon har till och med skrivit om mig på hennes blogg!:O