Wednesday, July 28, 2010

Min sommarhälsning i Rix FM


bikram yoga...ja... Vet inte om yoga är något direkt för mig, jag känner inte för att gå in i mig själv utan jag använder bikram yogan som träning. Man svettas ju en massa under 1,5h träning i över 40 graders värme. Var ju bara min första gång, så kommer kanske ändra uppfattning efter ett par gånger, men jag återkommer med info..och framsteg..hehe...

Efter yogan gick jag iaf till Stortorget där Rix FM sänder LIVE (fortfarande ett underbart sommarväder här). Lämnade en hälsning, som faktiskt lästes upp medan jag satt i bilen, så jag kan spela in nästan hela :D Det roliga var att Jeanette (tror jag hon heter) hade duktiga problem med att läsa min fina skrivstil (de är väl vana vid blockbokstäver). Men att säga gymastister.. ni vet gymnast i plural. Ordet finns inte, gymnaster heter det om något. Och sen rättar jue killen henne och gymnasister skulle det vara :D

Kolla in inspelningen under:


Hörde ni kanske hälsningen? Jag tycke att det blev ganska kul..hehe.. Hela saken asså :)

xoxo,
Vicky

No comments: