Thursday, July 29, 2010

2nd time was already MUCH better


Increadible. 2nd bikram yoga time was already like 200% better than the first time. I didn´t feel like puking, I wasn´t feeling dizzy until like really at the end and everything was much easier :) And of course 90 minutes of sweating is always nice ;) Maybe beacause I had my new bought lovely purple yoga mat :P

It rained a bit during class, but when I´d showered and so on it was already clear, not that crazy as in Stockholm and other parts of Sweden.

So have any of you tried it, bikram yoga?

xoxo,
Vicky

2 comments:

Tasja said...

Nääää är så vansinnigt tråkigt (yoga har jag provat och det är inte min sak direkt). Och vem fan tränar frivilligt i 40 graders värme? Inte JAG i alla fall...

Vicky M said...

hehe..nä, men ärligt. jag är inget yoga fan heller, men här detta är coolt, just för att man verkligen känner att man svettas och förbränner :)

jag ringer dig imorgon :)