Friday, June 15, 2012

Någon timme på Akademikliniken

Igår  var jag och Kaytan på eventet på Akademikliniken. Nice plockmat, mousserande rosé, lite fillerbehandling visning och frisör. Sedan fick man göra en hudanalys som var väldigt intressant. Trodde dock personligen att jag skulle ha "mycket" skador då jag ändå solar solarie ibland och är mycket ute i solen. Visar er dessa bilder i ett annat inlägg.

Nedan har ni lite bilder från eventet samt när Marlene gör en Sub Q fyllning på kindbenen. Känsliga tittare varnas (dock inget blod).


Goodiebags, visar vad som var i sen :)
 Här är en video på mig när jag gör Restylane för ca 1 år sedan

xoxo, 
Vicky

2 comments:

GlamPuss said...

Gud vad kul att se, tack sa mycket! Var ju sjalv hos min hudlakare haromdagen och jag ska gora microdermabrasion, botox och restylane! Yay! Pussss pa dig

Vicky M said...

var och när?
jag gör på måndag botox i pannan och fyller på me restylane i läpparna igen :)