Thursday, June 28, 2012

Training & Food

Stac iväg till Actic igår för ett box-pass och shit var det ett pass, kände inte mina armar :) Sedan blev det Zumba, tänkte jag skulle ge tjejen en chans till, har jue inte varit där på länge, så hon måste väl ha ett nytt pass. HA! Samma jävla tråkiga pass som innan, samma steg fast till olika låtar. Tjejen borde gå på en Zumba-kurs, för jag lämnade klassen efter 30 min. Så jävla dålig är hon så det är pinsamt och passet är sååå tråkigt. Känns mer som en pensionärspass i gympa än Zumba.

Iaf idag var det dock bättre än väntat, lite seg i armar och rygg, men träningsvärken är ändå inte speciellt stor. Vaderna krampar lite (glömde stretch de igår efter att jag tog 2km på löpbandet också).

Så stack jag iväg till PowerCenter idag och en 40min session i infrarödbastun. Hjälpa musklerna lite på traven och bränna 600kcal på vägen är jue inte helt fel :) Någon som provat?
 



Lite mat skulle man ha i sig också. Salads & Smoothies. Världens godaste fruity, Apelsin, Ananas och Mynta. so fresh! Dock sple jag ut halva i påsen och gjorde ett fint mess..haha..

xoxo, 
Vicky

No comments: