Wednesday, June 06, 2012

SEAT Ibiza it was!



Igår begav jag mig med Kaytan för att provköra den nya SEAT Ibiza för Buzzador https://www.buzzador.com/buzzador/index.php?file=u-regstep1&lang=SE&refstr=VicktoriaM .

Det hela började roligt när jag inte kunde starta bilen. Radion gick på, men nyckeln gick inte att vrida längre, så jag gick in och frågar killen 
V: ehh, asså hur startar man bilen?
S: Hur startar man bilen? - tittar på mig som om jag var helt blåst
V: Ja, asså är det nån knapp eller nåt, för radion går på, men sen går det inte att vrida längre.

Killen går ut till bilen med oss, sätter sig i bilen och vrider om nyckeln som vanligt....hahaha...

Tog en hel del foton och två filmer. Den första berättar jag om upplevelsen medan vi provkör och den andra har vi lite kul med att göra av Justin Bieber´s  låt "Boyfriend". 



 xoxo, 
Vicky 

1 comment:

Anonymous said...

Ale zajebiste zdjęcia! Świetne nogi :)