Saturday, May 25, 2013

Fast & Furious 6

Behövde en lugn kväll efter igår och för att va på topp imorgon. Jag, Ant & Shelly gick och såg Fast & Furious på bio här. Jag gillade filmen riktigt mycket, den var skitkul. Älskar första scenen för man blir typ inslängd mitt i handlingen och min första tanke/känsla var "knäpp bltet" kort därefter insåg jag att jag är på bio och inte i bilen...hahaha... Filmen utspelar sig till stor del i London, måste även se 5:an som jag missat då de befinner sig i Rio :)


Hobbs has Dom and Brian reassemble their crew in order to take down a mastermind who commands an organization of mercenary drivers across 12 countries. Payment? Full pardons for them all.
Detta hade jag på mig: 
byxor: Primark
tröja: Drast
jacka: Phillip Russell
skärp: Reserved 

xoxo, 
Vicky
Follow Me on Twitter VicktoriaM

2 comments:

GlamPuss USA said...

Sag den ocksa igar, sjuuuukt bra! Alskar alla heta karlar haha!

Vicky M said...

loved it! så kul!