Friday, May 17, 2013

LIVe-band på Aprex

 and yeah, my top is really see-through when you take pics with a flash
 
Aprex är en klubb i Ipanema som jag inte gillar egentligen. Gillar inte musiken och gillar inte crowdet som är där, men eftersom Mari ville dit igår så var jag snäll nog att följa med. De serverar fria frozen caipirinhas fram till efter midnatt, men efter att praktiskt taget ha hällt över hela min i Mari's glas så köpte jag mig en Baby Chandon Rose :)

Där var ett LIVE-band som spelade igår med någon kändis på scen. Efter ett tag kommer en kille fram, han såg bar ut, men när han öppnade munnen och började med att säga "Jag är med bandet", big no no. Vem säger det lixom? Do I look like a f*cking groupie or something?!

Nope, efter typ. 1,5h där bestäde jag mig för att det var dags för mig att hoppa in i en taxi och lämna sällskapet



xoxo, 
Vicky 
Follow Me on Twitter VicktoriaM!

No comments: