Tuesday, May 07, 2013

Did some damage to my American Express

Åkte som sagt till Rio Sul idag för lite shopping. Så mycket tacky stuff det finns asså, helt sjukt. Hittade dock ett par leggins som jag bara typ dog över, något Brasiliansk märke och typ 700kr. Svarta bas typ med vit blomspets, såå snygga, men 700kr för ett par leggins vars märke man inte känner till?! T.o.m. jag kune hålla mig, men kan inte släppa de, får nog åka dit och prova de någon dag iaf :P

Blev lite shopping inne på Checklist och så det Brasilianska märket Nuggy (som kunde varit billigare...), vill typ köpa hela butiken där inne..haha..

Visar er imorgon, eller ja för er senare idag, vad jag köpte :)
När jag hoppar ut taxin så känner jag att jag trampar på något, kollar ner och där ligger mina Nuggy-plagg!!! Påshelvetet hade klistrats upp undertill, så mina nyköpta plagg la på marken?!?! WTF?! 
Som sagt visar jag er vad jag köpte senare, ska sova nu,  :)


 

xoxo, 
Vicky
Follow Me on Twitter VicktoriaM

No comments: