Tuesday, May 07, 2013

Sponsrad video - Helt nya Mazda6

Sommaren kommer och då känner väl alla för att flyta runt i en skön sprillans ny bil. Själv ska jag jag sälja min ena nu (eller vill egentligen sälja båda, men pappa vill inte att jag säljer SUV:en, så jag får jobba på det). Är i vanliga fall inget stort fan av kombis, men denna nya Mazda 6 har en riktigt snygg design, nästan lite känsla av en sportbil, tydligen inte bara jag som tycker det, för denna bil vann nyligen 2013 Red Dot Design Award. Ett annat plus är att den är rymmlig, men har samtidigt en låg bränsleförbrukning oh mycket kraft (fast man ändå bara får köra 120km/h i Sverige, men en trip till Tyskland så kan ni gasa på..hehe..). Sen rent ut sagt så älskar jag reklamfilmen som Mazda presenterar, jag tycker det är enastående, snygg, cool & intressant, eller vad säger ni?

För att vara ärlig så är bilkörning något jag saknar här i Brasilien just nu.


xoxo, 
Vicky
Follow Me on Twitter VicktoriaM

No comments: