Tuesday, December 22, 2009

Get to know me a lil' bit better

Namn: Vicktoria Paulina Murawska
Ålder: Tillräckligt ;)
Ursprung: Polen
Nämn något som gjorde dig glad igår: Att min mamma köpte en av julklapparna som jag verkligen ville ha :)
Vad gjorde du kl 08 imorse: Sov!
Vad gjorde du för 15 min sedan: Kollade på Anna Anka's Jul och höll med om att julpyntningen som Thomas & Simon gjorde inte var speciellt julig och snygg ;)
Det sista du sa högt: Att clemetinerna min mamma har köpt inte var goda
Det senaste någon sa till dig: Inte vet jag svarade min mamma på övannämnda mening
Vad har du druckit idag: Chai-Latte och Julmust Light ;)
Vad var det senaste du åt: En clementin
Vad var det senaste du köpte: Rostbiff, skinksallad, chips och Dufvenkrooks glögg på ICA Malmborgs
Vad är det för färg på din ytterdörr: Brun
Vad är det för väder hos dig nu: Kallt och vitt
Godaste glassmaken: All choklad glass från Ben & Jerry


Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Jag tror på åtrå vid första överkastet
Sover du tungt: Mitt i natten, framemot morgonen nej. Jag hör redan vibrationer från mobilen.
Drömmer du mardrömmar: Ibland, gör inte alla det?
Trivs du med ditt jobb: Yes :)
Favoritklädsel: Korta klänningar och höga klackar
Vad ser du om du tittar till höger: Min mini-bar
Vad gör dig glad just nu: Fina vänner
Vad ska du göra härnäst: Gå på toa :P Sedan se Surviving Christmas Kanal 5
Höger eller vänsterhänt: Höger!
Humör just nu: Hmm..inget speiciellt
Hur många kuddar sover du med: 9 :)
Morgon eller nattmänniska: Nattmännsika
Vad är viktigast för dig: Att vara frisk och lycklig
Är du kittlig: Ibland
Snarkar du: Nej
Stjärntecken: Skorpion
Stökigt eller välstädat: Välstädat tycker jag om, men jag är världsbäst på att stöka ner :P
xoxo,
Vicky

No comments: