Thursday, December 31, 2009

Backhoppning & Avfärd


Kolla på kvalet till nyårshoppningarna i Garmisch-Partenkirchen. Det regnar och är dåligt väder, så det gör väl att jag lite mindre ångrar att jag inte är där, som de senaste 5 åren. Morassi skrev till mig igår och sa hur konstigt det var att inte ha mig på plats. Så söt är han :)

Har nästan packat klart för Helsingborg. Vi ska köra strax efter 15 någon gång :) Lilla rosa lap topen kommer med, så bloggar när vi kommer fram (sorry Malino, du slipper inte :P). Hur spenderar ni er nyårsafton?

xoxo,
Vicky

2 comments:

Jonas H Svensson said...

Kommer tillbringa hela kvällen hemma med min älskling. :)

Kram & Gott Nytt år!!

Anonymous said...

hermes bags outlet , samnite , [url=http://www.blackaces.co.za/imageEdit.cfm]gucci outlet usa[/url] , chicosky , 2013 gucci bags , gemmule , gucci outlet uk , kustom , hermes outlet