Wednesday, December 23, 2009

Våra Julgranar :)


Min lilla svarta är i plast, men när jag såg "svart julgran" så var jag jue bara tvungen att ha den :D Så coolt tycker jag och jag är riktigt nöjd med pyntningen också :) Enkelt och stilrent :)

Den stora är en kungsgran :) Jag är dock inte helt nöjd, för det fattas guld lametta, men tro mig, det finns INTE någonstans att få tag på sen ett antal dagar tillbaka!! KATASTROF!


Har en present till som ska fixas, fast vet inte om det är möligt :/ Då de ej ringt från butiken än :/ Ska dock själv kolla upp det idag eller imorgon.

xoxo,
Vicky

3 comments:

Anonymous said...

hahaha Vicky, rozumiem że co jakiś czas zaglądasz do tych paczek po Choinką :P

Vicky M said...

hahaha..wlasnie ze nie. ani razu :D
Jezeli chodzi o wigilie to ja serio czekam az jest czas i dopiero w swieta prezenty otwieram i wsystkim tez zabraniam prezenty odemnie otwierac wczesnie :D

Anonymous said...

no to dobrze hahaha ja nie mam takich problemów w sumie bo u mnie nie ma prezentów :P