Wednesday, December 30, 2009

On the search for stick-on nails



Health before beauty... Skulle som sagt ha gått och fixat mina naglar imorse, men skippade det, så när jag hämtat upp Malino Centralen, så gick vi först för att luncha på Jensen's Böfhus. Där vi snällt fick vänta närmare 30 min för ett bord, men under tiden hann jue t.o.m. Kaytan komma ;) Lagom tills vi fick vårt bord.

Sedan bar det av för sista inköpen inför nyår. Då jag ej fixat mina naglar ville jag köpa lösnaglar. Men snacka om svårt att få tag på några som är tillräckligt långa för mina långa nagelplattor. Tillslut hittade vi på H&M.
H&M's egna, för allaDepend var alldeles för korta :/Nu ska vi iväg och sola lite inför nyårsafton imorgon :)

puSS,
xXxVickanxXx

4 comments:

Anonymous girl said...

try to find press on nails from "Broadway". It´s an US brand, and i tried a few, but these are the best ones. The have ones with the french tip but also some party nails. :)

Vicky M said...

thnx! My biggest problem is that my nail plates are really long, so a lot of the press ons are to short for me :/

But I recognize Broadway, I think I've used them before :)

Jonas H Svensson said...

Gott Nytt år baby!!

Kram

Anonymous girl said...

hmh but than try the medium or the long ones from broadway - they should fit you. cause my nails are very small, and i always use the short ones and they look very natural.
Hope you find the right ones! :)