Monday, April 06, 2009

The airports

Ja, min resa igår då. Körde bort och ställde bilen vid Porsche Innsbruck, hoppade i en taxi till flygplatsen, och just när chauffören ska svänga vänster mot flygplatsen, typ skriker jag, höööger...Jag har glömt min mobil hemma...haha... Så han fick snällt köra hem mig, jag fick springa upp och hämta mobilen och laddaren och åka till flygplatsen.

Austrian Airlines, eller Austrian Arrows som det heter är ett helt super flygbolag. Först flög jag Innsbruck-Wien, sedan flyget mellan Wien och Köpenhamn, som hade så mycket benutrymme, och personalen är astrevlig och du slipper köpa din dryck/mat (ja, det är faktiskt något som jag tycker är sjukt störigt!).


Sen blev det lite galet mycket smyckesshopping, först i Innsbruck, jättefina örhängen från Schmuck-Art, men i Köpenhamn blev det wild med Pilgrim. 3 armband, ett par örhängen, en ring (loves it by the way) och 2 presenter.

Och vet ni vad det bästa var? Jo, att solen sken och vädret var lovely i Sverige (ja, förutom att det blåste, men det gör det jue alltid typ).

Förövrigt så halvligger jag nu i min säng, kollar på Extreme Makeover Home Edition och bölar...jag har gått och blitt väldigt blödig på senaste...hmm.. vet inte om jag gillar det fullt ut...

puSS,
xXxVickanxXx

4 comments:

Elina said...

Ja jag hatar också när man måste betala för maten! Jag flög Tampa-LA och det är alltså FEM timmar. Ingenting fick man! Sen flög jag med KLM mellan Amsterdam-Kph och då får man minsann mackor, fastän det bara tar en timme! Sjuuuukt konstigt!!! Men men, det har väl med bolagens ekonomi och prioriteringar att göra. Pusssss snygging

Elina said...

Jaaaa vad skoj! Är du i Malmö då eller? Jag drar till Holland på lördag men kommer hem på tisdag igen. Mitt nr är 0735-009837, hör av dig när du kan!

Pussssssssssssss

Elina said...

Och btw, Django var mitt ex's hund så han fick inte följa med till Sverige tyvärr... :( Saknar honom som faaaaan! :(

Pusssssssssssss

jocke said...

du hade ett förslag till mig för några dagar sen jag e intresserad men har inte kunnat svara för datan har strulat nu ett par dagar här e min msn adda om du vill snacka mer om det. joockeez.blogg@hotmail.com