Friday, April 17, 2009

Lyx i vardagen


En lyx i vardagen tycker jag är frisören. Hur underbart är det inte att bara bli fixad, få håret tvättat och bli stylad?

Jag var idag på Chic Hairlounge i Malmö, som jag varmt kan rekommendera. Väggarna runt tvättavdelningen ärprydda med Gucci-tapeter, musikvolymen är på en perfekt nivå, lokalen känns fräsch, och när du sitter/ligger för tvätt i fåtöljen, ja då får du massage, då fåtöljerna är utrustade med detta. Denna salong kan man lugnt kalla för en lyxupplevelse i vardagen. Produkterna som används var TIGI Bed Head och Golwell.

Blev riktigt nöjd med min kalla blonda ton som blev slutresultatet :)

Jag blev gjord utav Tan Hua, som äger salongen, som ligger på Stora Nygatan 53. Nummer för bokning är 040-126909.

puSS,
xXxVickanxXx

1 comment:

Unknown said...

Hej vicky Tack Hoppas du är njöd
Kan tittar in på min blog chichairloung.blogspot.com
Mvh Tan Hua