Sunday, April 19, 2009

Home, sweet home :)

Kl. 9.11 tog jag Öresundståget till Kastrup, 10.45 skulle flyget till Wien gå, men jag ville skoshoppa innan, men GUUUUD, vilket dåligt skoutbud det finns, verkligen typ nadaaa. Gillar dock Kastrup som flygplats (ja, förutom den i normalavis otrevliga check-in personalen, idag var det dock en jättetrevlig, svensk, blond tjej jag hade). Blev bara lite shopping på Pilgirm (bilder kommer sedan).





I Wien hade jag ca 1h innan mitt förbindelseflyg till Innsbruck, så checkade butikerna där med, lite mer skor, men nae...hittade inte det jag ville. Blev dock en Ed Hardy-tröja :) Deltog även i ett vinnspel, där man kan vinna pengar och saker :)

Och strax innan 15 var jag hemma :) Fan vad skönt, mindre skönt ska det dock bli att packa upp och plugga :/


Men kl. 18.30 ska jag på Fight Out:en på gymmet, dags att ta tag i sig själv efter påsk. The road to size zero kan börja.

puSS,
xXxVickanxXx

2 comments:

*Anulka* said...

ale fajnie skocznie widać :):):)

Liv said...

Elsker AUA... og SAS ogsaa *g*