Friday, April 24, 2009

Ibland är blondiner korkade, eller?


Det ganska omtalande uttalande av Miss Californien, efter att Perez Hilton ställde henne en fråga vad hon tycker om gay-äktenskap, må ha kostat henne segern.

Ja, jag håller med Perez om att det var ett av de mest korkade svaren jag någonsin hört i en skönhetstävling, där man egentligen borde ha som huvudsvar "World Peace on Earth", men är det egentligen fel att tjejen säger vad hon tycker? Hon har uppfostrats där äktenskap är mellan man och kvinna och det är så hon tycker. Jag tycker själv att man borde respektera allas åsikter. Jag har själv absolut inget emot homosexuella, det är deras val, om de är lyckliga med det så, men jag tycker inte att det är helt rätt. Vi är skapade för att vidareproducera, man+kvinna. Vad tycker ni?

Se Frågan och Miss Californien´s svar HÄR.


puSS,
xXxVickanxXx

No comments: