Friday, April 10, 2009

Running


Papsen följde med och sprang runt Pildammen idag. Måste säga att han var duktig, först sprang jag en och en halv runda medan han gick och joggade, sedan när jag mötte upp honom (vi tog dammen åt olika håll), så prommenderade och sprang vi om vartannat, jag tror att jag pressade honom ganska mycket till att springa mer än han ville..hehe.. Han sa att han snart skulle spotta ut sina lungor...haha...

Jag stretchade inte igår, såidag kände jagb det ganska mycket i vaderna :/

Underbart väder idag med, dock blåser det, vi ska ner och springa imorgon också (papsen verkar ha fått spring känsla..haha..).


Ikväll ska jag och Kayt gå på bio - Slumdog Millionaire.

puSS,
xXxVickanxXx

5 comments:

K. said...

Du är min förebild!;)

Vicky M said...

haha..bra där Kayt :P

Fledermaus said...

Park seems to me to demand from my friend in Sweden, but may I know that I am aware of it;) Very nice photos and views on them.

Best regards and Happy Easter!

*Anulka* said...

hmm widzę że bluza na coś się przydała :):):)

Vicky M said...

no na cos trzeba ja zuzyc :P