Wednesday, April 15, 2009

Sjuka skämt x3

På senaste tiden hör man mer och mer om sjuka skämt. Denna gången var det den f.d. suprmodellen Janice Dickenson's tur. När stjärnan kom ut till sin bil efter ett affärsbesök, så la det en inpackad dildo på hennes bil. Hon var mindre road, tog upp paketet och hivade iväg det mot paparazzina. Detta är personen som fick söka hjälp, då hon legat med över 1000 män! Män vars namn hon gärna nämner och bedömmer:
Rolling Stones-sångaren Mick Jagger: ren och skär energi mellan lakanen.

Jack Nicholson: Jack var okej i sängen, men det var inte en prestation som han förtjänar ett pris för.

Warren Beaty: Han visste var allt låg och vad han skulle göra med det.
Ett annat sjukt skämt, osmakligt är vad jag vill kalla det, var ett aprilskämt som de körde på en backhoppningsportal. De skrev att en av de unga backhopparkillarna råkat ut för en olycka, han hade blivit påkörd av en bil, och brutit armar och ben. I denna artikel hade de även med utsagor från hans föräldrar,om att de vet att deras son kommer klara det för han är stark etc. Jag fattar inte hur man ens kan komma på något så sjukt, osmakligt. Blev först rädd när jag läste det, jag känner nämligen killen i fråga, sedan blev jag arg och skrev till honom på Facebook, hur jävla dum han kan vara som går med på att ett sådant aprilskämt ska publiceras!

Det visade sig dock att han inte alls hade gått med på det, och att de som äger hemsidan hade skrivit till honom först dagen efter (och då hade jag redan skrivit en jävla lång kommentar på hur osmakligt jag tyckte att det hela var och inom backhopparvärlden vet folk vem jag är). Dagen efter var inlägget borta, som om det inte existerat.

Ska vi dementera lite rykten till, så Blondinbella och Jan Sulocki. Jan kommenterade mitt inlägg här på bloggen, samt kommenterade bl.a. mitt inlägg i sin egen blogg med ett inlägg.
Ehhh?
Jag har aldrig ens pratat med kvinan :D
Det här var det sjukaste jag nånsin läst haha - skriver han i kommentatorsfältet.
Ja, han säger sig aldrig har träffat Bella och aldrig pratat med Katrin, så han kanske inte är den skyldiga after all, men flickvän har han, så han passar in på mallen för Katrin's "källa". Men men bloggjakten lär väl fortsätta...

Detta tycker jag också är ett sjukt skämt om det bara är påhittat, men den som lever får se.

Gossip Girl publicerade ett foto på Bella och den s.k. skyldige:


puSS,
xXxVickanxXx

No comments: