Tuesday, August 21, 2012

Tävling: Vad är mina nagellack värda?

Som ni kanske vet så har jag snille på nagellack. Jag köper hur mycket som helst. Tänkte köra en tävling där ni kan vinna detta nya Kanebo Shiseido nagellack värde 259kr. Perfekt färg för hösten.

Det enda ni måste göra är att gissa vad alla mina nagellack (som ni ser på bilden är värda). Den som hamnar närmast vinner nagellacket.

Bloggar ni om tävlingen så +/- jag 25kr i rätt riktning mot det rätta svaret.

Lycka Till!
Avslutas Fredagen den 31:a Augusti.

p.s. glöm inte Summer Haze tävlingen som pågår just nu. Tävla HÄR.
 

xoxo, 
Vicky 
Follow Me on Twitter VicktoriaM

12 comments:

ANNAS BLOGGTÄVLINGAR said...

Jag har tipsat här

https://annasbloggtavlingar.wordpress.com/2012/08/22/nagellack-318/

Jag är inte med

Susanne g said...

Jag är jätte gärna med!
Jag tror att alla dina nagelack är värda ca 1200
Kram
jossoz_96@hotmail.com

Annica said...

Jag gissar väl på 2100:-

bloodsband@live.se

Monika Gustavsson said...

Älskar nagellack och veta att många bäckar små blir en hel del! Tror att din fina samling är värd minst 3300kr!

vh
Monika Gustavsson
utsikten79@telia.com

Monia said...

6880 kr :)

moniasundgren@hotmail.com

Jasmine NG said...

Jag är gärna med. Gissar på minst 3500kr. Jag hoppas jag har rätt för nagellacket är görsnyggt.
Kramar!

kladdkaka1984@hotmail.com

Linda said...

jag är med:D gissar på 2250
Linnros@live.com

Monika O-sson said...

Jag deltar gärna. Min gissning ligger på 1640:-
Varm hälsning från Monika
E-mail: empty_heart@live.se

liselotte said...

Är gärna med och tävlar, gissar på 3750:- har länkat på min blogg http://liselottess.blogspot.se/2012/08/nagellack-318.html
liselotte.202andersson@telia.com

Viola said...

Jag vill vara med och tävla om det fina nagellacket.
Gissar på: 2575 kronor.
viola_mo@hotmail.com

Emma Johansson said...

Jag är med och gissar på 3450:-

mail: emmsoz.devote@hotmail.se

Charlotte said...

Jag är med och 2725 kronor gissar jag på.
Mvh
Charlotte clotte@live.se