Friday, August 24, 2012

The Dark Knight Rises

Batman-filmen på bio igår. Riktigt bra var den, jag gillade jue inte alls den förra Batman-filmen som alla älskade, men denna var helt i min smak :) Vad jag saknade dock var känslor, filmen får en inte att bli känslomässigt engagerad, att ens komma i närheten av att fälla en tår och då tycker jag att något har gått lite snett. Anne Hathaway var inte övertygande som Cat woman, ganska blek performance från hennes sida om jag ska vara ärlig. 

Joseph Gordon-Lewitt var vad jag vill hylla, den killen  går bara från klarhet till klarhet.
Eight years on, a new terrorist leader, Bane, overwhelms Gotham's finest, and the Dark Knight resurfaces to protect a city that has branded him an enemy. 
xoxo, 
Vicky
 Follow Me on Twitter VicktoriaM

No comments: