Thursday, May 02, 2013

Beautiful Hair

Ni vet att jag tyckr att långt hår är något av det finaste som finns och att jag "gråter" varje gång jag klipper av ca 15cm av mitt eget hos min frisör (händer ca 1 gång per år, annars försökte jag låta henne ta mina toppar ca vart tredje månad, mitt hår växer jue som tur väldigt fort). Bra hårvård är A och O, som jag nämnt så många gånger förut. Mitt schampoo & balsam från Kerastasé (which I love) kommer att ta slut under min tid här i Brasilien, så jag passade på att beställa hem en ny omgång från Kerastasé, denna gång tänkte jag prova;  Kérastase Cristalliste Bain Cristal & conditionern;  därtill. Fick upp ögonen för denna nya serie när Elina skrev om den faktiskt. Någon av er som kanske redan provat den? Vad tycker ni?  


Annars älskar jag jue Kérastase Resistance Bain de Force/Force Architecte/Resistance Ciment Anti-Usure serien (som jag använt i över 1,5 år och då har jag praktiskt taget alla produkter som finns att köpa) och även den senaste som jag har med mig här i Brasilien; Chroma Capitve. 

Vilka produkter använder ni till håret?

xoxo, 
Vicky
Follow Me on Twitter VicktoriaM

1 comment:

GlamPuss USA said...

LEt me know if you like it!