Saturday, March 08, 2008

Interview - checked

Då var man tillbakakommen från min intervju gällande EURO 2008, d.v.s. fotbolls-EM. Var ganska lustig asså...hehe... Själva intervjun, vet inte om jag uppförde mig passande då jag skulle säga det jag först kom att tänka på när jag fick olika ord och som tredje ord får jag Dienstleistungssicherheit... Det första jag kom att tänka på är "ordet har över 10 bokstäver" och det sa jag också...haha... killarna började skratta som fan "det var du som sa det...haha..." Sen bytte vi ord till flexibilität -> much better.

Diskuterade svenska drottningen gjorde vi också, sen fick jag prova kläderna som vi ska ha (d.v.s. om jag inte hamnar i Welcome-servicen, för då får vi ha typ kläder som ser ut som flygvärdinne- uniformer...hrhrhr...). Sen var det foto-dags :) Ja, jag vet jag är en linslus :P Tackade dock nej till Toffifee *duktig*. Kör man slanka linjen så kör man... fick en liten blå Euro 2008 boll som tack för att jag dök upp till intervjun..hehe...

På tal om mat, inhandlat mat har jag (nej, denna gången innebär inte mat Red Bull). Köpt mix-sallad, cocktailtomater, en mango, Vital Fitness juice, oxfärs, lök, vitlöksbaguett. Så nu ska jag fixa iordning hamburgare, ja utan bröd då :P

puSS,
xXxVickanxXx

No comments: