Thursday, March 06, 2008

no motivation

Har en hel del saker att fixa, bl.a. skriva ner och översätta en intervju jag gjorde med Mario i Zakopane under Junior VM. Började igår, men kom inte så långt. Ska översättas från tyska och skrivas ner (i fin skrivstil) på polska, d.v.s. litterär stil som är fin att läsa. Intervjun är låång, för Blondie gillar att snacka..hehe.. Jossan har du tagit dig igenom den på MP3-filen? Hur gick det att f örstå tyskan?

Jag känner mig blää, har Biologisk Psykologi i 4 timmar imorgon bitti =/ (tur man har Red Bull). Intervjun måste jag iaf hinna fixa innan tisdag nästa vecka... Kan verka vara mycket tid,men jag har redan massa inbokat :/

puSS,
xXxVickanxXx

1 comment:

Tasja said...

Japp, har lyssnat och förstått! :) Svårt att höra en del bara för de andra runt om för sånt liv ibland så just de delarna missar jag en del ord och så men på det stora hela fattar jag allt han säger.