Tuesday, March 04, 2008

No country for old men

Jag vet jag har varit en skitkass bloggare. Inte uppdaterat er alls med mina unga strapatser. som ett junior-vm innebär ;) Självklart har det varit en sjuk vecka med bråk, party, sex (??), presskonferanser, nattliga samtal, lite sömn etc. Jag glömnde nog nämna alkohol... Viktigast av allt är dock en stor portion av österrikare :D Att de är lovely visste ni väl redan innan, men det tål att upprepas =)

Var helt slut när jag efter om och men nådde destinationen Wien och Aga i lördags. Middag med en av hennes jobbkamrater stod på schemat. Buffelmozzarelan var himelsk god, därtill åkte det ner två Aperol gespritzt. Sen skulle vi på 23-bion; No country for old men. Efter endast 3 timmars sömn natten innan, en massa kilometer körda så var jag död. Efter en 30 minuter av filmen, där det inte hände ett skit egentligen förutom en massa döda människor och hundar så bestämnde jag mig för att sova de resterande 1,5h..och det gjorde jag :) Kan inte riktigt då ge poäng till fiilmen men första halvtimmen fick som sagt mig inte att bli intresserad.

Dagen efter gjorde vi ett besök hos Aga's bekanta, sedan körde jag tillbaka till Innsbruck.

puSS,
xXxVickanxXx

3 comments:

Tasja said...

Ja du är skitkass! ;) but I love you anyway <3

Malin said...

men wow du lever haha:)Och antar att din lugna period är över nu;)

Vicky M said...

haha...hmm..ja lite tror jag jag kan säga ;)