Sunday, March 30, 2008

Lovord är bra för själen

Träffade Karro utanför Hilton, vi skulle in och ta en drink där, Mojito blev det =) Snackade en hel del, om pojkar såklart (dock inte bara), sen dök Kaytan upp =) Bl.a. med mitt påskägg (ja, jag vet vi är lite störda, byter julklappar i mitten av februari och påskägg duktigt efter påsk...haha...). Kaytan känner mig så sjukt bra, total rosa var allt :D

Tjejerna hade varit på en sexfest för ett tag sedan, Kayta hade beställt saker för över 3000kr, Karro var lite mer sansad 460kr, 3 prylar. "Ingen dildo dock" - sa hon snabbt. Det som senare ploppade ur hennes mun totaldödade mig, jag tror jag gapflabba över hela Hilton, något opassande, men kunde inte hålla mig...haha.. "Jag ville jue ha lite tips på vad jag skulle beställa så jag frågade tjejen, men jag sa att jag inte vill ha någon dildo, sånna saker vill jag inte stoppa i mig". Tur att allt var så mörkt som det var (mellan 20-21 var det jue Earth Hour). ;)

Efter våra Mojito's och några hundralappar fattigare begav vi oss med raska steg mot Royal (skandinavien's största biograf) för att se "27 dresses" (om filmen får ni dock reda på imorgon). På vägen kommer vi till ett övergångsställe, tjejerna gick fort som fan och jag trippade med så gott jag kunde i mina 12cm Viktor&Rolf-klackar. Det står två kvinnor och när vi kommer fram till rödljuset säger den ena "Gud vad bra du kan gå i dem skorna. Riktigt snyggt går du.". Jag tackade fint, men kunde inte riktigt förstå vad hon menade, jag kände mig inte alls som om jag gick snyggt, vi gick skitfort och mina strumpor hade glidit, något jag inte hann fixa då vi hade något bråttom till filmen, men lite uppskattning är alltid skönt att höra :) Finns jue inget fulare än folk som inte kan gå i högklackat =/
.

Efter filmen promenderade vi bort till min bil, som stod parkerad vid Kaytan's hus, jag körde Karro hem innan jag själv åkte hem. Det första jag dock gör när jag på något sätt stannar bilen är att kolla mig i spegeln och det sista jag hann säga innan Karro steg ur bilen var:
V: Shit som mitt hår ser ut!"
K: men Vickan, du ska jue bara köra bil hem"
V: Ja, men ändå, shit
"

Riktigt lyckad kväll, TACK tjejer :***


puSS,
xXxVickanxXx

P.S. Sorry att jag inte tagit med bilden på oss två Kaytan, men de blev asdåliga, så jag slängde de :/ Vi får ta igen det! D.S.

No comments: