Sunday, March 09, 2008

Jag, min Red Bull och min nakna inneboende

Tagit mig en välförtjänt Red Bull, har försökt att vänja av mig vid denna drog, men tyvärr, den är underbar och enormt beroende framkallande i alla former som finns (nästan). När jag skulle in i köket så måste jag gå förbi en av killarnas rum (ja förbi inte in i det), så står eller går min inneboende helt naken mot utgången (ljuset var tänt i badrummet och han skulel förmodligen tillbaka dit då jag sen hörde hårtorken vara igång). Jag, lite smått panikslagen och obekväm, skyndade mig in i köket och låtsades som om inget hänt, började plocka ur diskmaskinen och satte på tevatten-kokaren, sen lugnade jag ner mig med en Red Bull ur kylen (ja, Red Bull finns alltid i min kyl och i bilen). Hade dock hjärtat i halsgropen när jag skulle lämna köket, inte för att jag störs av nakna människor, men ja, detta är lite olämpligt och generande för mig.

OK, själv springer jag runt i Diesel hotpants och ett linne när jag är hemma, men iaf..jag är jue inte naken! Andy brukar jue också springa runt i boxers, det är jue lugnt, men ja...ehh.. Ska fortsätta att underhålla mig med Aga och städa.

puSS,
xXxVickanxXx

2 comments:

Malin said...

haha man kanske ska bo med två killar istället för själv.Kan ju vara roligt med lite sånt där ibland;)Och du skulle ju fan ta kort på de:)

Vicky M said...

hahaha..jo kort ja,men på andy har jag redan :Pnva jue ute ihop :P