Sunday, March 09, 2008

This bitch bites

Don't know what's up. Blir bara så lättirriterad allt och alla de senaste dagarna. Får hålla tungan och fingrar i styr för att inte kläcka ur mig något dumt. Kanske beror det på stress, kanske på någon form av indirekt stress som jag inte vill ta upp just nu. Iaf allt irriterar mig, min mobil, mess, folk som skriver onödiga ointressanta saker som jag not give a shit about. Ja, iaf...

Cous-cousen jag lagade slängde jag typ efter att ha käkat 3 skedar, åt bara min mix-sallad med balsamico. Ingen matlust. Snackar med AgaSkype just nu, Aga irriterar mig aldrig, Aga is just the best <3

Försöker strukturera min kväll. Ev. ett tag till med intervjun, film? sen borde jag städa...really. Ja, ligger kläder överallt i mitt rum. Eller ja, iaf längst ena sidan av väggen..

puSS,
xXxVickanxXx

2 comments:

Tasja said...

Du det är bara att säga till vet du om jag är irriterande....

Vicky M said...

i know :) du e dock inte den enda som snackar me mig på msn vet du ;)