Thursday, May 01, 2008

Röklukt i håret =/

Det var en lustig gårdagskväll. Jag drack inte mycket ute, men att dela på två flaskor sparkling wine hemma hos Emi gjorde att jag var ganska tipsy när vi gick ut. Som tur var, så skulle jag jobba först. Irish Pub, sedan Jimmy's och till slut ner till Blue Chip. På Blue Chip började Emi tröttna, så vi tog en paus, beställde en weiss-sauer var, sedan fotade vi lite till innan vi insåg att våra pengar var slut och vi behövde en bankomat.
.

På något sätt hade den där weiss-sauern lyckats få mig full igen, fast som Emi kommenterade hemma hos sig till sin mamma "jag vet fan vad som hänt med henne, men nuförtiden blir hon full på fem minuter!"...haha.. kanske inte helt sant, men jag blir packad ganska fort nuförtiden (överdos av alkohol??).

Kort om middagen måste jag säga att Emi's mamma gjorde ett mycket bättre intryck nu, hon var väldigt trevlig och lättsam :) Så det var faktiskt riktigt trevliga nästan 2 timmar där :)

Efter
bankomaten, träffade vi på Matthias (som berättade för mig att hans flickvän var på något helt annat ställe än där var vi skulle in just nu...), sen gick vi till Jimmy's där jag spädde på med en Aperol gespritz. När de stängde ville jag hem, men Felix ringde och sa att vi skulle komma till någon efterfest. Jag tänkte först bara lämna av Emi, men blev medtvingad upp. Jag smet dock ganska fort, då jag var trött och faktiskt fortfarande sjuk.

Hur var er valborg? :)

puSS,
xXxVickanxXx

2 comments:

Malin said...

haha jag hade så rätt ;)

Tasja said...

Jag jobbade 14.45-23.00 så den var rätt lugn, även om det började bli kaos på jobbet någon timme innan jag gick hem, men de som gjorde natten hade det nog hemskt.

Förmiddagen tillbringade jag i stallet och efter jobbet slöade jag i sängen och surfade. :)

Såååå spännande partyliv här i Falun förstår ni.....*ironi*.