Sunday, May 25, 2008

Varför floppade Sverige?

Jag har huvudvärk... Vet inte varför, blev inte så mycket dricka igår (1,5 glad Prosecco hemma, 2 Baylie's Pina Colada och en weiss-sauer). Jag var dock nog en bitch mot Tom, något jag inte är så stolt över tyvärr, fåt gottgöra det på tisdag, I hope :)

Blev väckt i morse av Wesi som frågade om jag kunde städa och fixa köket för han var tvungen att åka till Wien, snälla jag sa självklart ja i mitt yrvakna tillstånd, så det har jag gjort i över 1h...

men över till Eurovision Song Contest, vad hände med Sverige? Var tog poängen vägen? Är jue tyvärr ofta så att en låt som är favoritiserad floppar i tävlingen (konstigt, men så är det), men why? Det är något som jag inte fattar... Vann rätt låt? Det var en Timbaland-produktion, tror många röstade på den just för det, men som jag skrev igår, det är en bra låt och en bra sångare, själv hade jag nog satt Grekland (Kalomira - Secret Combination) som vinnare istället :) Dima Bilan - Believe (LIVE) Officiella videon nedan:


Förresten, funderade på det igår, vem var på Eurovision för Sverige förra året?

puSS,
xXxVickanxXx

2 comments:

Tasja said...

The Ark - The worrying kind. Den floppade den med.

Vicky M said...

ahh, just det den gillade jag inte ens...