Thursday, May 15, 2008

McDonald's

Tänkte först shoppa lite som belöning för att jag gjort provet, sket i det dock, det kommer. Har varit på arbetsintervju på ett ställe som heter Bini's. Asfint och verkar skitnice, ska provjobba imorgon och alla verkar så trevliga och relaxade och arbetsdagarna och tiderna kunde inte vara bättre att få ihop med backhoppningen :)

Och guess what? Gissa vem ägarna till baren och hotellet känner? Mario och hans pappa...haha..de brukar bl.a. spela tennis ihop, det ni.. Som sagt världen är bra liten, och Blondie lyckas tränga sig in överallt på senaste tiden...haha... Så länge han håller sig långt väck från mig, så han inte lyckas nässla sig in på något sätt..Och nej, jag litar inte på mig själv, vissa vet vad jag har för bakgrund med Blondie...

Vad tycker ni att man ska ha på sig på en arbetsintervju? Jag tycker man för det första ska anpassa klädseln till arbetet man söker och för det andra ska man inte vara för uppklädd, tycker man ska vara ledigt, men ordentligt klädd. Någon som fattar? Jag valde iaf 3/4 jeans som jag köpte i en butik i Polen för något år sedan. Karl Lagerfeld för H&M- linne, örhängena från Birgitte Bijou och så skor med kilklack, tyckte klädseln var lagom avspänd för ett barjobb :) Vad tycker ni? Hade ni klätt upp er mer? Och sminket? Jag tycker alltid lagom naturligt är bäst, är överhuvudtaget inget fan av väldigt hård make :/

På väg hem körde jag inom McDrive, blev en Cheeseburgare och en sallad till kvällsmat :)

Nu ska jag återgå till Heidi Klum och hennes Topmodels!

puSS,
xXxVickanxXx


4 comments:

Tasja said...

haha BLONDIE!! <3. Tränga och nässla sig in var det ja..... ;)

Fast jag tycker synd om honom. Jag kan offra mig och spela tennis med honom...!

Vicky M said...

hahaha..jadu, nässlar han sig in lär du nog se han mer åän bara vid eventuellt tennisspelande :/ shit this is not good!

Tasja said...

Åhhhåååå I do hope ;) Blondie vill man alltid se mer av...hahahaha

Vicky M said...

ingen förbannelse över mig nu jossan! du kommer ångra dig!! jag vill inte ha nåt me mario mer!!! :D