Wednesday, May 14, 2008

min hatt den har 3 kanter, 3 kanter har min hatt

Check this out :D Mattias är klockren! Kommentarerna är under ett av hans inlägg "Ridkille söker fru".
Det har blivit lite ändring i planerna, jag kommer ta in 3st ridkillar!!! Yes brudar, nu har ni lite gott o blandat så att säga. Ridkille nr 2 blir Christopher Johansson och ridkille nr 3 blir Marcus Raflund.

Eftersom det nu är 3 ridkillar så måste jag ändra på hela upplägget lite, den 20e Juni (när anmälningstiden går ut) så kommer jag fråga varje tjej vilken av killarna som de är intresserade av. Sen får var och en av ridkillarna välja ut 4st av de tjejerna som kommer att gå till finalen i Falsterbo Horse Show. De 4 tjejerna kommer att få "slåss" om att bli the one and only som kommer att få en fräsch date me ridkillen. That sounds fair, right?
- http://mattias-hultberg.blogspot.com

puSS,
xXxVickanxXx

2 comments:

M said...

Hahaha jafan du är ju för skön måste ja säga;)

Mest inne just nu: Youngsters!!! Mohahaha

Vicky M said...

tss.. det vet du inte..än ;) haha..skoja bara ;P yes klart jue yngre dessto bättre. Elelr som jag brukar säga "In Sweden we call it lammkött! :D