Monday, May 26, 2008

Internetbajs

Vårt kabelinternet bestämnde sig för att inte funka ca 23.00 igår och än idag... Som tur är kan man sno lite wire-less av någon granne, fast det funkar inte så jättebra :/ Blev väckt av en sur Emi idag (via SMS), så från 11 fram till nu (dryga två timmar), så har hon sur terrat mig (hela världen inklusive mig är dålig), fast det börjar släppa lite nu (sista SMS:et var relativt nice), tror det var hennes lilla bit till medkänsla som aktiverades när jag sa att mitt internet inte funkat sen igår...haha... Jag skojar inte...

Har en del att uträtta inne i stan, så ska iväg så småningom, måste bara kolla in när min bank har lunchstängt för hur drygt är det inte att komma dit och de har stängt, och jag måste fixa ett bankärrende idag.

Vad ska ni göra denna underbara måndag? ;)

puSS,
xXxVickanxXx

2 comments:

Tasja said...

Tja söndagen var skit men idag har det i alla fall börjat bättre. Världens bästa L fyller ju år idag ;)

Har varit och sprungit på Lugnet, ska göra en massa postärenden, sen till stallet och rida. Är skönt nog leeeeeedig. Sol och 22 grader !!

Ikväll blir det bara att slappa framför datorn.

Har du inte fått ny kabel än?

Vicky M said...

jo, ny kabel, men det var nåt problem från internetleverantören. jo söndagen var inte en super dag :/