Wednesday, May 14, 2008

Nästan 30 grader varmt

Sjukt hett ute, jag ska bara vara inne på nätet en snabbis nu, sen ska jag ta min Red Bull, o2 Active-vatten, mitt skript ch sätta mig på balkongen och plugga :/ Idag är det the shit. Imorgon 11.30 smäller det så då måste jag iaf ha något att klottra ner på mitt papper :/

Skrev att jag skulle avslöja mitt nerladdningsprogram igår, men det blir ikväll istället (måste jue ha småpauser från studierna :P). Sen tror jag egentligen det bara var Malin som förstod det ironiskt roliga i förra inlägget..haha.. Får se om jag berättar hela historien för er läsare..hmm..måste fundera på det :)

Och för er som inte märkt det än, så är det 3 deltagare i "Ridkille söker Fru" Facebook (Mattias du får lite gratis reklam här =P) nu (och nej Malin inte HAN..haha..) och tycker inte det är något fel på Buster, Jossan, he is cute och fåfäng ;) Vad mer behöver man? ;) Fast OK, Mattias skulle kunna sätta ut en bra större bild på killen =) (bara en liten pik så...)

puSS,
xXxVickanxXx

4 comments:

Malin said...

Fan vad skönt väder!Lycka till imorn:)

Haha vad ska man säga,jag är grym;) Dina sms idag var ju fan sköna haha..skrattade rätt gott där ett tag;D

Vicky M said...

hahaha..ja du vet hur jag e ;P

Tasja said...

Kul för er då. Vi hade 2 grader imorse när jag var istallet och nu har vi hela 11 grader.

Vicky M said...

hehe här e kl. över 22 och det är 19 grader :P